Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji klienta Amway

Wszystkie produkty Amway objęte są gwarancją jakości oraz gwarancją satysfakcji klienta. O ile nie zostało to inaczej określone, wszystkie nieoznaczone produkty opisane w broszurze, których dystrybucją zajmuje się Amway, objęte są bezterminowo Gwarancją satysfakcji klienta firmy Amway (oprócz wyjątków podanych poniżej).

W ramach Gwarancji Satysfakcji Amway klient może zwrócić produkt w całości lub części, jeżeli nie spełnia on jego oczekiwań..

Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie ma zastosowania, jeżeli:

  • produkty były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym;
  • produkty zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem;
  • produkty rozprowadzane przez Amway posiadają inny określony termin zwrotu; dotyczy to także produktów oznaczonych w Katalogu produktów Amway symbolem ✪ i/lub
  • produkty objęte są specjalnymi pisemnymi rękojmiami.

90-dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway

Produkty rozprowadzane przez Amway, oznaczone symbolem ✪ podlegają 90-dniowej Gwarancji satysfakcji, liczonej od daty zakupu.

Jeżeli klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, produkt ten należy zwrócić w ciągu 90 (dziewięćdziesięciu) dni od daty jego zakupu, stosując się do poniższych wskazówek dotyczących zwrotu produktów.

90- dniowa Gwarancja satysfakcji klienta Amway nie obejmuje:

  • produktów, które były używane dla celów innych niż ich zamierzone zastosowanie w środowisku domowym i/lub;
  • produktów, które zostały celowo uszkodzone lub użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem.

Po zgłoszeniu reklamacji, okres obowiązywania gwarancji nie będzie przedłużony ani liczony od początku.